Skrivni vzroki (in rešitve) za poletni stres

Pred kratkim so znanstveniki objavili izsledke raziskav, ki odkrivajo, da niti poleti ne moremo ubežati stresu. Naj te ne skrbi, pripravili smo kup zvijač, s katerimi boš kos stresnim situacijam. Verjetno se s tem bolj ali manj strinjaš, zato te bo morda presenetilo, da nam obdobje kislih kumaric, kakor radi opišemo poletje, ker se takrat ne zgodi nič pomembnega, ne prizanaša s stresom.Kako se mu uspe prikrasti še v najbolj vesele trenutke našega življenja?


Tudi odhod na dopust, potovanje in preživljanje prostega časa na prostem dalj kot običajno prinašajo spremembe, zaradi katerih se nas lahko polasti tesnoba in podre bioritem, četudi so spremembe pozitivne.

Nenehno poudarjanje, da se je treba sprostiti in zabavati, ker nas stres izčrpava, celo postara, nam pije življenjsko energijo ter jemlje moč, zdravje, ustvarjalnost in podobno, lahko v nas vzbudi velik nemir.In če ti nič od tega ne zveni domače, lahko v hipu stresemo iz rokava še en stresni primer: Pričakovanje.Morda pričakuješ, da boš v lepem vremenu boljše volje in ker ni tako, dobiš občutek, da je s teboj nekaj narobe. Vdihni in zapri oči. Zdaj pa jih odpri, da boš lahko prebrala članek in se naučila jemati življenje manj resno in stresno.

Poletni vir stresa 1

Počitniška mrzlica


Vendar pa je tako kot za vsako stvar tudi za potovanja najboljše, da od njih ne pričakuješ preveč, saj je potem razočaranje manjše.

“Lansko leto avgusta sem se odločila, da si vzamem teden dni dopusta in odpotujem v Pariz, mesto, o katerem sanjam, odkar pomnim,” si prikliče dogodek v spomin 28-letna Jasna.“Toda z iskanjem osebe, ki bi me lahko nadomestila v času moje odsotnosti, in z delom, ki sem ga morala postoriti še pred odhodom in ga ni in ni hotelo biti konec, sem tako pretiravala, da sem se izčrpala, še preden sem se odpravila na pot. Težko bi rekla, da sem v Franciji res uživala.”

“Priprave na dopust pa zdaleč niso edina stvar, ki rahlja poleti živce. Dolge vrste na letališču pred okencem za prijavo in oddajo prtljage ali neskončne kolone, ki se vijejo proti morju, so razlog, da prispemo na cilj nejevoljni in utrujeni – da se počutimo ‘kot cunje’. Največja ironija dopusta pa je občutek, da smo prisiljeni izkoristiti vsako minuto za užitek. Počitnice so tako na nek način podobne praznovanju novega leta, ko pričakujemo, da mora biti vse popolno,” pojasnjujejo strokovnjaki.

Rešitve za odpravo stresa:


Namesto brezglavega ‘letanja’ se raje pošteno naspi, da nadoknadiš ure brez spanca, ali preberi knjigo, za katero sicer nikoli ne najdeš dovolj časa. Predvsem pa se na potovanju odločaj za aktivnosti, ki bodo dopolnjevale tvoj vsakdanji urnik.

Nekaj tednov pred odhodom naredi seznam stvari, ki jih moraš postoriti, preden se odpraviš na dopust. Predlagamo, da opravke razdeliš na manjše naloge, nato pa se vsaki posveti po pol ure dnevno.Z načrtno razporeditvijo in organizacijo časa pred odhodom se ne boš rešila le naprezanja tik pred zdajci, pač pa tudi tega, da bi polovico dopusta porabila za to, da prideš k sebi.Še en napotek, ki ti bo pomagal ohraniti mirne živce na počitnicah:

ne delaj si prevelikih načrtov. Od potovanja v slogu japonskih turistov ti bo ostala le kopica fotografij dolgočasnih stavb in znamenitosti, kakršne lahko najdeš v vsaki enciklopediji ali potovalnemu vodniku, ter izčrpanost od ogledovanja.Izrabi čas dopusta za vzpostavitev notranjega ravnovesja. Če je tvoj vsakdanjik neurejen, ti bo dobro delo poležavanje na poznem popoldanskem soncu. Če pa imaš bolj mirno življenje, ti bodo koristile aktivne in poživljajoče dejavnosti. Prihod in odhod sta najbolj zoprn del vsakega dopustovanja, zato se nanju posebej pripravi. Na letalo ne pozabi vzeti čepkov za ušesa, predvajalnik z nežnimi, pomirjajočimi melodijami ter masko, s katero si boš pokrila oči. In da se ne boš znova zgražala nad slabo hrano na letalu, se založi s svežimi, beljakovinsko bogatimi prigrizki, kot so oreški, jogurt ali skuta, ki ti bodo pomagali ohraniti mirno kri.

Poletni vir stresa 2

Sindrom ‘Ne zdržim brez dela’


Deloma je za to kriva družba, ki že vsako manjšo potrebo po oddihu označi za nepredanost delu, opozarjajo strokovnjaki. Pripomočki visoke tehnologije, kot so internet in mobilniki, odvisnost od dela le še spodbudijo.

Ali se ti je že kdaj zgodilo, da si se sredi čudovitega popoldneva na plaži skrivaj odplazila do računalnika, da bi preverila pošto, ker te je prešinilo, da bi te utegnilo v predalniku čakati nujno sporočilo?Kaj pa poklicala v pisarno svoje sodelavce, ker te je skrbelo, da se brez tebe ne znajdejo?Če ti je katera od opisanih situacij znana, trpiš za tipičnim sindromom sodobne ženske – zasvojenostjo z delom.Rešitve za odpravo stresa:


Če se ti misli na službo kljub vsemu še vedno podijo po glavi, se opomni, da na morju, v hribih ali kjer koli že si, ne moreš veliko vplivati na stanje na delovnem mestu. Nato se prisili, da na vse skupaj pozabiš in se prepustiš užitkom.

Na počitnicah se ves čas opominjaj, da ni razloga za to, da bi morala preverjati, kakšno je stanje na delovnem mestu. Niti enkrat.Razen če ti šef ni izrecno naročil, da preverjaš spletno pošto ali občasno pokličeš v službo, nisi dolžna misliti na službo. Zato se počitnicam reče počitnice in nedelji nedelja. Predvsem pa ni nihče nenadomestljiv.Podjetje je dobro poslovalo tudi takrat, ko pri njih še nisi bila zaposlena in bo enako dobro delovalo, tudi ko te ne bo.

Streznitvena novička: če resno misliš, da tvoji sodelavci ne bodo preživeli brez tebe, si na delo preveč navezana oz. si z njim preobremenjena. Če se ne moreš upreti klicem v službo, vsaj poskusi zmanjšati skušnjavo, tako da izklopiš mobilnik.

Poletni vir stresa 3

Sezonska depresija (SD)


Letni SD so ženske izpostavljene kar štirikrat bolj kot moški, in to predvsem, če je verjeti statistiki, stare od med 18 do 30 let.

Gre za motnjo, ki se pojavi ob menjavi letnih časov, predvsem pri prehodu na zimo in pozimi, ko kakšnih 10 odstotkov ljudi postane otožnih brez posebnega vzroka.Lahko pa SD ‘udari’ tudi poleti, čeprav je število bolnikov v tem letnem času manjše. Taka oseba postane razdražljiva, nesrečna in brez volje do življenja. Medtem ko zimsko SD povzroča pomanjkanje svetlobe, je poletna brezvoljnost, tako trdijo strokovnjaki, posledica neznosne vročine.Povsem normalno je, da postanemo utrujeni v vročem vremenu stanovanje z visokim odstotkom vlage v zraku, toda nekateri se na visoke temperature pač težje prilagajajo.Rešitve za odpravo stresa:


“Dr. Bach kapljice. Zlahka se jih naučimo uporabljati in uspehi pri premagovanju stresa so hitro vidni.”

Če meniš, da je za tvojo notranjo napetost in tesnobo kriva SD, se izogibaj vročini. Vklopi klimo, ohladi se pod osvežujoče hladno prho ali v mrzli kopeli, pij ohlajene pijače, ven pa se odpravi le zgodaj zjutraj ali šele ko se znoči. Ena najbolj priznanih in uveljavljenih sodobnih metod sproščanja in obvladovanja stresa je uporaba Dr.Bach kapljic.

Hitri protistresni pomagači

remedy. sprostitev brez stresa

Ko si pod pritiskom, si pomagaj s temi učinkovitimi tehnikami.

  • Ustavi stres-uporabi Dr. Bach kapljice Remey, sprostitev brez stresa

Kadar ti popustijo živci in bi najraje vse skupaj poslala k vragu, zaustavi negativne misli, tako, da uporabiš Dr. Bach kapljice Samozavest in Samozaupanje.Odštej napetost.Ko se znajdeš v stresni situaciji, se vprašaj: “Kako hud je trenutni položaj od vseh stvari, ki bi se mi lahko zgodile?”Oceni stanje z oceno od 1 do 10, pri čemer si 10 zasluži najbolj stresna situacija. (Za orientacijo: prometno nesrečo lahko oceniš z 9).Ko se enkrat zaveš, kako nepomembna je večina dnevnih stresnih situacij, jih nehaš jemati za katastrofalne.

  • Sprosti se ali vdihni.

Ramenske mišice in mišice zgornjega dela hrbta so ponavadi najbolj napete in zakrčene. Da jih sprostiš, dvigni desno ramo, jo zasukaj nazaj in nato sprosti. Enako naredi z levo ramo. Vajo večkrat ponovi. Ko se znajdeš pod pritiskom, pomaga tudi globoko dihanje.Uporabljaj Dr. Bach kapljice:

Poizkusite učinkovito naravno rešitev za naštete težave:

Dr Bach kapljice, so vam lahko v pomoč pri težavah z stresom in nespečnostjo. Spodbujajo posameznikovo notranjo sposobnost uravnotežiti in vzpostaviti harmonijo v primeru osebnostnih težav ali spremenjenih čustvenih stanj. Dr. Bach kapljice odpravijo vzrok, preden bolezen izbruhne. Uporabljajo se lahko tudi preventivno, saj nimajo stranskih učinkov ali kontraindikacij.Pristop Dr. Bach kapljic temelji na ciljanem odkrivanju in zdravljenju vzroka.Bach kapljice so :

  • brez kontraindikacij z drugimi zdravili,
  • na trgu že od leta 1930
  • hitro delovanje
  • Brez skrbi jih lahko priporočate vsem starostnim skupinam.
  • Brez interakcij in stranskih učinkov.
  • Več desetletne izkušnje in odlične povratne informacije iz evropskih držav
  • odlične pri psihosomatskih težavah

Izdelke lahko naročite na:

  • Email:
  • info.medica.center@gmail.com
  • telefonsko številko 031 320 049
  • lahko pošljete tudi SMS s svojimi podatki in naročilom.
  • Pokličite za brezplačen nasvet
  • Pri nakupu dveh ali več stekleničk vam poštnine ne zaračunavamo
  • Certifikat KAKOVOSTI
  • www.medica-center.si