Ste nocoj trdo spali?

Kakšen je normalen ritem spanja?


Ko spimo, se namreč ne zavedamo sebe in okolice, kljub temu pa lahko zaznamo močne senzorične dražljaje iz okolice, ki nas lahko prebudijo.

Naše telo nas opozarja, da potrebujemo spanec. Za pravilno časovno nastavitev budnosti in spanja, kakor tudi gibanja telesne temperature, encimske aktivnosti in nihanja krvnega tlaka, skrbijo sporočila, ki prihajajo iz osrednjega cirkadianega spodbujevalnika ali notranje ure, ki deluje v našem telesu nepretrgoma, 24 ur na dan.Normalen ritem spanja je, da se zvečer uspavamo in zaspimo v desetih do petnajstih minutah. Občutek zaspanosti je povezan z izločanjem melatonina, hormona, ki se izloča predvsem ponoči, medtem ko se zjutraj ob sončni svetlobi njegova količina začne zmanjševati.Zjutraj se aktivira sistem budnosti, ki prejema impulze iz somatskih in senzoričnih sistemov in njihova sporočila prevaja naprej v centralno živčevje.Kako dobro spite in kaj vse vpliva na kvaliteto vašega spanja?


Dobro spanje zahteva trdno delo in kar nekaj zanja in veščin. Tega dela se lotite strokovno, uporabite Dr. Bach kapljice Miren spanec

Prehodi. Med letnimi časi, iz jutra v dan, iz dneva v noč, iz službe domov, jutranje zbujanje, … Veliko je prehodov in vsi so priložnost, da dobro začnete. Ni čudno, da še danes praznujemo take prehode, samo spomnite se poletnega solsticija ali pa Božiča. Spanje je eden od ključnih prehodov, ki jih delamo vsak dan. Naredite ga najboljšega! Starejši kot ste, bolj verjetno cenite dobro spanje in bolj se zavedate, da se je za dobro spanje potrebno potruditi; jaz se in se trudim po najboljših močeh. Spanje zahteva trdno delo in veliko mero znanja, ni vse samoumevno in instinktivno, sicer bi vsi dobro spali. Veliko stvari mora biti prej narejenih pravilno, če želite res dobro in kvalitetno spati.Kako dobro spite?


Kadar se motnje pojavljajo vsaj trikrat na teden več kot tri tedne, govorimo že o kronični težavi.

Preden gremo v podrobnosti, preverite, kako dobro spite. Pred vami je kratek test. Prosimo, iskreno odgovorite na naslednjih sedem vprašanj. V primeru, da se ne morete odločiti med dvema odgovoroma, potem priporočamo, da se odločite za odgovor proti levi. Seštevajte številke, ki ste jih izbrali.

1.Ali imate občutek, da imate svoje spanje pod nadzorom?

Definitivno ne ne negotov da definitivno da1 2 3 4 5

2. Ali ste čez dan pogosto zaspani ko se vozite, sedite na sestanku?Definitivno ne ne negotov da definitivno da 5 4 3 2 1

3. Ali se ponoči zbujate?

Definitivno ne ne negotov da definitivno da5 4 3 2 1

4. Če se slučajno ponoči zbudite ali imate potem težave zaspati nazaj?

Definitivno ne ne negotov da definitivno da5 4 3 2 1

5. Ali imate ponavadi prijetne sanje?

Definitivno ne ne negotov da definitivno da1 2 3 4 5

6. Kako bi ocenili kvaliteto svojega spanja?

Zelo slabo slabo negotov dobro zelo dobro1 2 3 4 5

7. Kako se počutite, ko se zjutraj zbudite?

Zelo zaspano zaspano negotovo sveže zelo spočit1 2 3 4 5

Sedaj seštejte vse izbrane številke. Vaš rezultat je ____. Razlaga rezultatov:

  • rezultat 17 točk ali manj – kvaliteta vašega spanja je nizka; če vam je v tolažbo, kar 20% ljudi ima tako nizek rezultat;
  • rezultat med 18-26 točk – srednja kvaliteta spanja. Mogče ste celo zadovoljni, vendar ne spite na lovorikah.
  • rezultat 27 točk ali več. Ste super spalec. Spadate med spalno elito. Samo 10% ljudi ima rezultat več kot 27 točk. Verjetno ste bolj srečni, laže in hitreje dosegate svoje cilje in ste manj pod stresom, kot velika večina ljudi. Čestitke!

Znanstveniki se radi ukvarjajo s problematiko spanja. Tako so nekoč dognali, da je optimalna dolžina človekovega spanja osem ur. Toda to seveda ne drži nujno.

Včasih potrebujemo več časa, preden ugotovimo vzroke naših težav – zato moramo biti potrpežljivi. Kako pomembno je spanje za naše zdravje, lahko ugotovimo že pri običajnem prehladu ali gripi. Če nam ti bolezni s svojimi simptomi kratita spanec, lahko potrebujemo več časa, da ozdravimo. Če ste v skrbeh zaradi slabega spanca, lahko poskusite Dr. Bach kapljice Miren spanec, rastlinskega izvora, ki nimajo stranskih učinkov.Dr. Bach kapljice Miren spanec so vam lahko v podporo in pomoč! Spodbujajo posameznikovo notranjo sposobnost uravnotežiti in vzpostaviti harmonijo v primeru osebnostnih težav ali spremenjenih čustvenih stanj. Dr. Bach kapljice odpravijo vzrok, preden bolezen izbruhne. Uporabljajo se lahko tudi preventivno, saj nimajo stranskih učinkov ali kontraindikacij.Pristop Dr. Bach kapljic temelji na ciljanem odkrivanju in zdravljenju vzroka.

Dr. Bach kapljice so :

  • brez kontraindikacij z drugimi zdravili,
  • na trgu že od leta 1930
  • hitro delovanje
  • Brez skrbi jih lahko priporočate vsem starostnim skupinam.
  • Brez interakcij in stranskih učinkov.
  • Več desetletne izkušnje in odlične povratne informacije iz evropskih držav
  • odlične pri športnem udejstvovanju

Izdelke lahko naročite na:

  • Email:info.medica.center@gmail.com
  • telefonsko številko 031 320 049
  • lahko pošljete tudi SMS s svojimi podatki in naročilom.
  • Pokličite za brezplačen nasvet
  • Poštnine vam ne zaračunavamo
  • CERTIFIKAT KAKOVOSTI
  • www.medica-center.si