Znebite se slabih navad in kmalu se boste počutili bolje? Ali pa…

Se zgodi, da ste utrujeni. Vsako jutro, že ko se zbudite, čez dan gredo zadeve samo še navzdol. Seveda najprej pomislite na pomanjkanje spanja, a to je le en od možnih krivcev, da vam kronično primanjkuje energije. Nekaj manj očitnih, zato pa nič manj verjetnih razlogov za konstantno utrujenost .Ker ste bili utrujeni, niste telovadili

Preskakovanje vadbe z namenom, da bi prihranili energijo, ima v bistvu ravno nasproten učinek od pričakovanega. Študija univerze Georgia je namreč dokazala, da je prav 20 minut vadbe tisto, kar v telesu povzroči porast energije, spodbuja dobro počutje, krepi moč, povečuje vzdržljivost in pomaga srcu ter ožilju do brezhibnega delovanja. S tem, ko srce dobro opravlja svoje naloge, v vse organe telesa prideta optimalni količini kisika in hranljivih snovi, tako se utrujenost zmanjša. Pijete premalo vode

“Že blaga dehidracija povzroči padec energije v telesu. Zaradi dehidracije se zmanjša prostornina krvi, ta postane gostejša, srce jo težje poganja po telesu, kar pomeni, da v vitalne organe pride manj kisika in hranljivih snovi. Uživate premalo železa

Pomanjkanje železa v krvi se odraža kot izčrpanost, razdražljivost in slaba koncentracija. “Železo je v telesu zaslužno za prenos kisika do vseh organov. Kadar je tega elementa v prehrani premalo, celice ne dobijo dovolj kisika.
Ste perfekcionist

“Biti popoln je, priznajmo si, nemogoče. Prav težnja k popolnosti izčrpava tako fizično kot psihično, s tem pa vodi v utrujenost,” “Zadajanje nerealnih ciljev, ki jih je težko ali celo nemogoče doseči, vodi v nezadovoljstvo in nizko samozavest, prav obremenjevanje z neuspehom pa črpa dragoceno energijo, zato ste vedno utrujeni.Črnogledi ste

Takoj, ko vas šef povabi v pisarno se ustrašite, da boste ob delo. Ali si ne upate na cesto s kolesom, ker vas je strah, da boste doživeli nesrečo. Stvari si vedno naslikate po najslabšem možnem scenariju, vaš kozarec je vselej na pol prazen in neprestano ste zaskrbljeni. “Vse to vodi v tesnobnost, ta je vir psihične izčrpanosti,” meni Levinova in svetuje: Izpuščate zajtrk

Hrana, ki jo jeste, je gorivo za vaše telo. Ponoči organizem porabi zaloge energije, ki ste mu jo s hrano dovajali prejšnji dan, zato zjutraj potrebuje nov odmerek. Tega mu morate zagotoviti z zajtrkom.
Radi imate hitro hrano

Nagli porasti in padci krvnega sladkorja vodijo v utrujenost in pomanjkanje energije. Če boste raven tega ohranjali na konstantnem nivoju, bosta tako počutje kot storilnost veliko boljši. Namesto enostavnih ogljikovih hidratov posegajte po celih žitih, kvalitetnih beljakovinah, zdravih maščobah, sadju in zelenjavi, hamburger ter krompirček pa pustite le za posebne priložnosti.Ne znate reči ne

Preobremenjenost, ki izhaja iz dejstva, da ne znate reči ne, v vas zbuja občutke jeze, zamere in izčrpanosti.

Imate razmetano pisarno

Miza, na kateri se kopičijo papirji, lončki in pisarniški pripomočki, jemlje pozornost in možgane ovira pri predelavi informaciji, so dokazali v študiji na univerzi Princteon. Tamkajšnji strokovnjaki so ob tem dodali, da nered povečuje mentalno utrujenost in zato podajajo nasvet:
Delate na počitnicah

Tedaj, ko ste na počitnicah, dopustu ali samo za konec tedna, si resnično oddahnite ter pozabite na delo. Ko se boste vrnili, boste bolj produktivni, učinkoviti in boste imeli dovolj energije za vse izzive.

Pred spanjem si privoščite kozarček ali dva vina

“Alkohol ovira globoke faze spanja, saj v telesu povzroči porast adrenalina. Zato je spanec pod njegovim vplivom blažji in velikokrat prekinjen. Če ne gre brez večernega kozarčka, si ga privoščite vsaj tri ure pred spanjem,” svetuje nevrolog.

Pred spanjem preverjate elektronsko pošto

“Svetloba, ki jo oddajajo takšne in drugačne napravice je modra svetloba, ki zmede notranji ritem. Možgani pod njenim vplivom sproščajo premalo hormona spanja melatonina, zato zvečer potem, ko tik pred počitkom ugasnete računalnik ali telefon, težje zaspite, slabše spite in se zjutraj zbudite utrujeni.
Čez dan pijete preveč kave

Jutro začnete s kavo. Logično. Eno si privoščite pred malico, drugo po malici, pa po kosilu in kakšno še popoldne. Študije kažejo, da več kot tri skodelice kave na dan ne vplivajo najbolje na spanec in s tem ne na počutje.

Ob koncih tedna ponočujete

“Dolge noči v petek in soboto ter neskončno poležavanje v nedeljo vodijo v pomanjkanje spanja v ponedeljek. Res je, da ponočevanje lahko izboljša vaše družabno življenje, a skušajte tudi ob koncih tedna ohranjati normalno spalno rutino in vstanite ob približno istem času, kot čez teden. Raje, kot da bi poležavali, si popoldne privoščite 20 minut počitka.

ALI PA…

Uporabite Dr. Bach kapljice Energija & Vitalnost

Dr. Bach kapljice BK Energija & vitalnost v kombinaciji z Remedy-sprostitev, brez stresa so vam lahko v podporo in pomoč! Spodbujajo posameznikovo notranjo sposobnost uravnotežiti in vzpostaviti harmonijo v primeru osebnostnih težav ali spremenjenih čustvenih stanj. Dr. Bach kapljice odpravijo vzrok, preden bolezen izbruhne. Uporabljajo se lahko tudi preventivno, saj nimajo stranskih učinkov ali kontraindikacij.Pristop Dr. Bach kapljic temelji na ciljanem odkrivanju in zdravljenju vzroka.

Dr. Bach kapljice so :

  • brez stranskih učinkov,
  • brez kontraindikacij z drugimi zdravili,
  • na trgu že od leta 1930

Izdelke lahko naročite na:

  • Email:
  • info.medica.center@gmail.com
  • telefonsko številko 031 320 049
  • lahko pošljete tudi SMS s svojimi podatki in naročilom.
  • Pokličite za brezplačen nasvet
  • Poštnine vam ne zaračunavamo