Način plačil

CENE IN NAČIN PLAČILA
Spletna cena velja za vse nakupe preko Spletne strani in že vsebuje določen popust, ki se lahko spreminja.

Možnost plačil v spletni trgovini:
• z gotovino ob prevzemu: Naročilo plačate dostavljalcu z gotovino, ko vam le-ta dostavi naročeno blago. Znesek vključuje dodatne stroške pošte Slovenije za plačilo po povzetju, po ceniku pošte Slovenije Ne glede na izbran način plačila artiklov boste račun za nakup artiklov prejeli na vaš e-naslov (v .pdf formatu) takoj po dostavi paketa oziroma v fizični obliki takoj po prevzemu paketa.
• z nakazilom na račun podjetja MEDICA, trgovina s farmacevtskimi izdelki, Urban Rebernik s.p. (po ponudbi/predračunu). Brez dodatnih stroškov pošiljanja.

Veljavna cena izdelka je tista, ki je objavljena na dan naročila. Ponudba in cene veljajo do odprodaje zalog, oziroma do vašega pisnega preklica naročila. Vse cene vsebujejo DDV. Vso blago je obdavčeno po 22% davčni stopnji. Slike so simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja. Pridržujemo si pravico do morebitnih sprememb in napak na internetni strani in ostalih oglasih, brez predhodne najave. V primeru, da s kupljenim blagom iz kakršnegakoli razloga niste zadovoljni, nam morate blago vrniti v roku 15 dni od dneva prejema pošiljke v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), pri čemer vam ni potrebno navajati razloga.

Varovanje osebnih podatkov
Prodajalec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Prodajalec za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov, ki se prijavijo na spletne novice: ime in priimek, e-poštni naslov. Prodajalec bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe pošiljanja spletnih novic. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Pritožbe in spori
Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info.medica.center@gmail.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Mnenje, predlogi
Vaši predlogi in komentarji so dobrodošli. Pišete nam lahko na mail: info.medica.center@gmail.com
Vsakega mnenja smo zelo veseli, za kar se vam iskreno zahvaljujemo!

Način plačil.pdf